Du där!♥

Publicerat: 2012-08-09 Kl: 12:54:28 | I kategori: Allmänt

vart ska jag börja.... Jo.
vi har känt varandra sen vi va ungefär ett halv år om det räcker ? Vi fick reda på det när vi hade börjat 6:an.
Du är en vän man alltid har roligt med, även om man tjaffsar om något säå har vi kul på något sätt!
Allt började i 6:an vi träffades, dirket när jag såg dig tänkte jag,"hon är nog en sån där perfekt tjej som är busig"
och jag hade rätt, busig och hittar alltid på konstiga saker ♥ Dagarna gick och vi kom varandra nämre, jag hängde med dig hem, vi satt vid datan, kollade på dina fiskar och va ute, när jag åkte hem, jag vill bara börja om dagen, jag hade haft så kul. Dagarna gick och vi va varenda dag HELA dagarna.. Vi blev bästa vänner, och sen i slutet av 6:an vet jag inte vad som hände , vi blev VÄRSTA ovänner i nästan 3 månader, sen slutet av sommarlovet då vi tog kontakt och började prata och bestämmde att vi skulle va , nu ända sen dess har vi varit bästa vänner, vi har haft tider då vi bara inte vill se varandra eller prata med varandra, men sen finns det stunder vi bara vill va med varandra hela tiden♥
 
Du bryr dig om alla inte bara dig sjäv, om jag är ledsen nån har gjort något då finns du alltid där, ♥
Älskar dig, du vet vem du är..
 
hoppas du läser detta♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback