Mys onsdag

Publicerat: 2013-10-09 Kl: 21:48:02 | I kategori: vänner

Ligger i sängen och väntar på att Jacob ska ringa. Fick gå hem från skolan idag med. Har problem med magen får verkstad kramperna i den och kan få de från 1 timme till en hel dag eller längre. Var inne i stan igår med fina vänner. 

Träffade bästa Tina där inne. Saknat henne. Pratade lite skit. Sen åkte hon hem , när jag hade mött Linn och linn så gick vi till Jacobs skola och mötte han, köpte kebab tallrik till han sen gick jag o Linn2 till jensens och åt sjukt god mat. Myste lite och snackade, gick sedan vidare på stan och hamnade på Kicks och Lindex dör jag köpte en Bh och perfym (million) till Jacob, dör va gott den luktar typ, sen köpte jag ögonbryns penna och en mascara. Jag är sjukt nöjd och Jacob verkade uppskatta sakerna iaf ;) 

Ni får har det gött, hoj 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback