Inlägget jag lovade er

Publicerat: 2013-10-06 Kl: 16:21:41 | I kategori: Allmänt

Enligt ridningen vill jag ha mycket märken, jag vill att det ska vara snyggt. Folk tycker jag e snobbig, hört de från massa folk men jag tar inte åt mig, I början när jag fick Bettina hade jag absolut inga märkes saker, Blev mer och mer. Jag och min syster är inte så lika när det gäller det, hon har 4-5 saker medans jag har 15-20 saker.
Min utrustning är samma färg. Jag tycker det är viktigt med samma färg och inte bara blanda allt.
Jag hade svart innan men tyckte inte att det var så snyggt, bytte sedan all min utrustning till brun, blev mycket men allt är brunt. Jag har också marin blått till tävlingen. Tycker det är fina färger och dom passar bra ihop. Jag är inte sån som byter färger för varje tävling, jag har en kavaj och ett par tävling skydd och 2 tävlings schabrak. Jag älskar verkligen animo och kingsland så det har jag mycket av.
 
När jag tävlar har jag :
Blå spooks kavaj
Brun John Whitaker hjälm
Brun ridväst
Vita animo eller JW  rid byxor
Bruna KL strumpor
vit kortarmad under charlies
 
På Bettina har jag :
Brunt Dion träns
Brun Santa Cruise sadel
Brunt eller blått schabrak.
Blåa JW skydd
Brun martingal
Brun hoppgjord
Blåa stigbyglar
om det är kallt har jag ett blått ulltäcke på henne när jag rider fram
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback