De är ett jävla arbete att få bort allt :P

Publicerat: 2012-07-19 Kl: 22:15:28 | I kategori: Allmänt

Menar allt smink :P ska titta lite på tv sen kommer jag nog somna ganska tidigt .
Imon blire att va med vänner och chilla sen sticka upp te stallet och rida lite lätt på bengsson :)
 
Träningen idag gick super duper bra, jätte nöjd, mjuk och arbets villig. Hoppade ju för Tina
och tog ju mjukgöring innan hoppningen, trava och galoppera över bommar.
Ställa henne till höger och vänster och fortfarande hålla kvar henne. Sedan längde vi och kortade på långsidan och varijerade tempon, efter alla övningar så va hon underbar. När vi började hoppa hoppade vi.... Bom.. hinder så hästarna skulle ta sitt sista språng innan bomen, de blev som en studs typ :P
Jag hoppade runt 95 - 1m stannade 2 ggr, pgr av dålig galopp och att hon dras mot höger hela tiden, så min fot nästan tar i hinderstödet :) Men är jätte nöjd iaf :) Ingen film eller bilder blev det...
 
nu sticker jag tjao dååå
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback