Dageeen

Publicerat: 2012-06-08 Kl: 19:42:47 | I kategori: Allmänt

Dagen har varit helt underbart rolig.
Va på store mosse med 7:orna eller min klass var ju tsm ;)
Vi åkte buss dit och hem, på eftermiddan, red jag ut med Tina och Melinda.
Jag va nöjd och Tina med  ;) Men melinda va inte nöjd eftersom Manilla håller på att slå med huvudet och
hon var värre idag :P Red med den nya sadeln den var helt underbar. Sitter som klister i den :)
Nu lär jag ju inte trilla av mer iaf ... (HA HA) och nu har jag ätit och ska snart hoppa in duschen så jag är fräsch imon på konfirmationen, min kusin ska konfirmera sig :) kommer gå upp klockan 9 och fixa mig och kanske hinner äta inte säkert, så åker vi till byarum och kollar sen hem till dom och fikar ;) Jag färbli fotograf tror jag, så måste sitta långt fram ;) Så nu är det bara ladda kameran och bestämma kläder ;)
Tjaoooo... Duschen väntar
image description
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback