Hemma FOREVER ALONE

Publicerat: 2012-06-12 Kl: 20:42:00 | I kategori: Min ponny

Sitter här på mitt rum HELT själv... I morgon är vi lediggaaa.
Gött att va ledig dagen innan skolavslutning, outfit bilderna kanske kommer ikväll, eller imon
Få se vad jag orkar såklart :)

Ridpasset idag:
Va ute i skogen idag med syster, va riktigt mysigt. Alla 4 var på dåligt humör, så vi red för oss
själva. Bettina var tjurig för att hon inte fick någon godis när jag hämtade henne..
(Hon är bortskämd med det) Hon var sjukt fin mjuk och alldeles underbar helt enkelt.
Skrittade av läääääänge så hon fick sträcka ut musklerna lite och pusta ut lite :)
Men jag är nöjd med dagens pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback