märkesfixerade

Publicerat: 2012-05-20 Kl: 10:47:53 | I kategori: Allmänt

Man vill ju alltid vara fin och ren på tävlingar? Men folk köper märkes-saker för att dom tror  att
man blir finare och rider bättre. Men nej så är det inte. Oftast är det så att dom som har
mycket märkes-saker när dom tävlar rider oftast hur illa som helst, medans dom som
tävlar för att ha kul och inte har några märken rider grymt. Te.x Whitaker eller Kingsland, jovisst det är
jätte fint med sånna saker, men det gör dig inte bättre för det. Man betalar för märket, varför inte
bara köpa ett par vanliga vita byxor ist för att det ska stå whitaker eller något på rumpan.
Jag har whitaker byxer, jag tycker det är coolt med något bling eller typ min englandsflaga på rumpan.
Men jag rider lika dant hela tiden.  Det är oftast ungdomar som är märkes inriktade, bara för att man har ett par whitaker byxor förr 800 spänn så rider man inte bättre eller är coolare. Som whitaker finns ju i 4 färger tror jag? Vf inte bara köpa ett par bruna ridbyxor utan något märke? jag tycker det är snyggare med hela bruna byxor ist
för att det står en fet text på låret ?

Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback