Bettina !

Publicerat: 2012-09-16 Kl: 16:58:17 | I kategori: Min ponny

Bettina, jag fick dig för två år sen . Jag kunde inget, du kunde inget. Vi va två nybörjare, jag vågade knappt hoppa gå över en bom ... Jag hoppade 30 cm första året, gick upp på L:D i mitten av 2010 i slutet beslöt jag att detta fixar vi, gick upp på L:C vägrade ut oss gång på gång, flög av gång på gång på träningar ! 2011, hoppade jag bara massa L:C fick många felfria men stannade några gånger. Efter Tina hade sagt att jag var tvungen att gå upp på L:B skulle jag ha 4 felfria rundor, och det fick jag, första L:B var jag sjuk och vi vägrade ut oss, jag var tjurig och ledsen på mig själv .., fick rivningar i L:B men det tar jag. Nu är vi på L:B och klarar det lätt ! Vi har haft bra och dåliga stunder, stunder då jag inte vill rida mer , stunder jag vill rida hela dagen ! Du är det bästa som någonsin hänt mig, jag ångrar inte en minut med dig , älskar dig otroligt , världens finaste tjej !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback