Dagens Resultat

Publicerat: 2012-09-29 Kl: 21:36:58 | I kategori: Allmänt

Dagen:
ja, asså... tävlingen var då i spöregnet! Ponnyn skötte sig grymt !
Hoppade en låg förklass alltså 70.. Felfri då.
Sen var de ju då KM och och hoppade grunden, hon var galet fin, ingen kan säga nått annat. Vi klarade
då förklassen. Vi gick då vidare till omhoppningen och vi kom in... Hon var pigg och ville bara fram
När jag väll var framme vid hindret hoppade hon men fick med sig en bom! Då tänkte jag NU JÄVLAR är det tiden jag ska gå på... Jag och tina bestämde innan jag gick in att rida mellan 8 och 5.. planen blev inte så, utan jag fick inte med henne och ist gasade jag runt 5:an och hoppade 4 , 5 ,6 kom i mål.. och hade en jätte bra tid!
Wilma hoppade hon blev felfri och hade 2 sekunder långsamare än mig. Rebecka hoppade och fick fyra fel och samma hinder som mig... hon fick då 2 sekunder snabbare.. och jag kom 3:A då ! fick rosette och plakette och en medalj ! var grymt tjurig... om jag inte hade rivit så hade jag vunnit.. Men är jätte nöjd och är glad för wilmas skull !
 
 
Just nu står finaste ponnysarna i sina hagar och sover.. Imon ska jag byta täckerna på charlies och så får Bettina ha sitt nya gosse täcke i vinter :)
 

Världens finaste pärla !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback