Dagen

Publicerat: 2013-03-30 Kl: 18:02:30 | I kategori: Allmänt

Varit iväg hela dagen typ. Gick upp vid halv 11 nångång och åt och fixade mig.
Åkte sedan till Bratteborg och kollade på två hästar. Helt underbara var dom. Fastnat för alla
hästar jag har provat. vid 2 åkte vi sedan vidare till vårt stall och red ut första gången på det nya stället.
Hästarna skötte sig bättre än ryttarna iaf ;) Manilla var väl den som bockade mest. Bettina gjorde sina flygövningar igen. (luftsprång,stegring,bockning). Gosade lite med kosorna i stallet också, såååå mysiga är dom. KANSKE kommer en video när jag visar en bit av stallet och lite av Bettina men bara kanske om jag tycker den är tillräckligt bra att lägga upp. Men ikväll ska jag på tjejmiddag med några av min bästavänner och det blir något jätte gott säkert. Bilder kommer såklart upp här senare ikväll eller imon, kommer lite outfit bilder till kvällen. hej 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback